Städa

Igår gick en frikvensare sönder på bark maskinen på sågen vilket blev att vi fick städa idag. Jag säger bara vilken tur man inte duschade denna morgonen för allt detta smått fina spån kryper ju in över allt. Man nyser hela tiden men kul att få hjälp för i packen är det mest jag som försöker hålla i ordning blir lättare att jobba. När jag kom va Ronny hemma och i mobilen så klart. 2 Tjejer som sitter framför data och tv. Jag blir tokig varför ska d vara så himla svårt att se vad som behöver göras?? Dom har varit lediga idag och då tycker jag att man kan hjälpa till utan att man ska behöva bli arg. Jag tycker att d e helt okej att slappa när man varit i skolan och läxor men d tar kanske 5 min att dammsuga och starta en diskmaskin eller tvättmaskinen. Ja ja så är d kanske i fler hem Jag klippte gräset när jag kom hem efter att jag och Ronny tagit en kopp kaffe ute i solen. Härligt Blev ett glas vin efter vi fixat. Imorgon åker Ronny,pappa,Per och Anders till Sveg och runt omkring där. Saknar en vän jätte mycket men vill man inte ha kontakt få d väl vara så. Ibland skickar sms men inte ett ljud va kan man mer göra än att hoppas??? Nu ska vi äta pizza: Ronny är på gång

Kommentarer
Postat av: Rikard

Är det mig du saknar?

2010-09-25 @ 22:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0