överraskning

Just nu smider vi planer här hemma eller rättare sagt jag gör det. Tjejerna får hänga på sen när jag har bättre koll på hur det hela ska läggas upp. Ronny ska iväg och jaga uppe i norr. Pappa,Per,Anders och Ronny. Då har jag planer på att tapetsera om sov rummet. Vi har pratat om det länge men man ska ju bli färdig till det. Nu ska det bli av. Igår plockade jag ut alla dvd,vhs från ett ek skåp som vi haft inne i sov rummet. Ronny sa ska du ha ut d? Ja jag är så trött på d:) D är ju för att jag behövde hjälp att få ut det för det är så tungt:))). Resten ska jag nog klara att fixa ut själv med hjälp av tjejerna. Har lust att köpa ny möbel till sov rummet i stället för ek skåpet men vi får se. Jag har inte köpt tapet ännu men d får d bli på lördag f.m. Sen ska taket målas,fönster foder. Jaja d löser sig säkert. Idag va d dax att ringa ortopeden igen. Har haft så ont i min fot igen. Suttit i hela tiden nu i 1 1/5 månad. Känns precis som innan dom andra operationerna. Blir så ledsen. Man tappar modet en del men vi får ta d som d kommer. I helgen hade vi hela kusin gänget och mina bröder. D blev pizza bakning i hög klass fast d va utan pizza ugn smakade dom riktigt gott. Men jag vet inte om dom såg köket efteråt. KAOS och vem stod me d dagarna efter? På söndagen kom Jenny,Martin,linnea och sandra till oss. Så himla mysigt. Dom tjejerna på minner så mkt om våra tjejer när dom va små. Linnea va med i svamp skogen och tappade "ballan" när hon sprang. Hon ville sova över och d hoppas vi att vi kan fixa så mysigt. Hade tänkt ge mig ut på en svamp runda nu när Ronny kom hem men tro inte utan att min lille bror Magnus kom och Ronnys bror Willy och vad händer när "gubbar" träffas jo d kan jag lova att d tar tid innan dom skingrar sig. Har bett Frida och Sofie att fixa maten för jag hade planer på d men d kanske blir mörkt innan dom åkt:)) Va rädda om er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0