ved ved

ja jag kämpar på med denna ved. Lagom tills man ser slutet så kommer man hem från jobbet och vem har inte varit här med ett nytt lass?? Jo min älskade pappa för det kan ju vara bra att ha???? I lördags va vi ute och körde 4 hjuling. Jag hade lånat pappas för att jag och Jenny skulle kunna köra själva: Ni vet tjejer kan ju inte köra i terräng men det fick allt grabbarna se och jag tror att min kusin Martin blev lite imponerad. Speciellt på sin tjej. Vi va ute i 2,5 timme härligt- När vi kom hem va kl:17.15 och kl:18 skulle vi komma till Jenny och Martin för att grilla. Jenny sa nu duschar ni inte!!! För vi hinner inte. Jag kunde ju inte annat än att skicka ett sms till henne- Vi blir lite sena för vi måste duscha. Vi har haft främmad hela efter middagen så vi har inte hunnit. Svaret jag fick va: Tänker inte svar på det för det lär inte bli något snällt sms. Ja hon är härlig. Vi grillade hos dom på kvällen. Min andre kusin med familj kom oxå kul att träffas

Kommentarer
Postat av: Rikard

Klart tjejer kan köra i terräng, det är att få dem att håll sig på vägen som är problemet! :P hihihi. Kram/Rikard

2010-06-01 @ 22:49:53
URL: http://rocking-rolfsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0