Tiden

Hej Det va ett bra tag sedan. Tiden springer iväg. Snart tar Malin studenten. Hon har nått ännu en milstolpe i livet. Trev och hon kollar för fullt hur hon ska kunna komma till Canada. Det är inte direkt som Sverige. Välkomna! Vi hjälper er med bidrag. Som det verkar nu så kan Tev sponsra henne i från december för då har dom varit tillsammans i 1 år. Tills dess kan hon tydligen bo där i 6 månader. Känns rätt konstigt när man tänker tanken att hon ska ge sig av. Sofie har börjat övnings köra. Hon fick göra halkbanan rätt snabbt. Kul för henne. Emma kämpar på med tror det va 3 prov och 2 redovisningar och 2 inlämningar om inte fler på en och samma vecka. Fattar inte hur hon orkar att jobba på med alla grejerna så mycket. Målet är förskol lärare. Jenny dansar strett dans i Halmstad och går och tar moped körkort. Ja det rullar minsann på för fullt. Imorgon ska det bli en runda till Ullared för att köpa ballonger till balvagnen,serpentiner M.M Jag har tagit ledigt i 2 dagar innan det är dax den 4 juni. Hoppas att allt kommer att hinnas med för vi ska köra skift på jobbet så jag skulle verkligen behöva vara där men familjen går först och sen tänker jag inte stupa när det är dax. Som sagt va Jenny konfimerade sig 24 april, Malin student 4 juni, Sofie 18 år den 7 juni. Någon som känner för att skänka ett litet bidrag?? :) Nu ska jag fixa lite här hemma. Jobb dag imorgon Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0