städa

Hur gör alla som har det perfekt hemma? Jag skulle vilja kunna ha det så men känns hopplöst. Beror det på lathet? Jag tror det för kl 20 är det ofta sängen för mig. har tänkt att vad kommer mina barn minnas av sin mamma. Jo hon låg alltid i sängen. Pappa kommer att vara hur rolig han va och hur lätt han pratade med dom. Ja vad ska man göra. Jo det är väl bara att köra på för fullt så blir det ett perfekt hem men jag tror att dom som har ett perfekt hem inte alltid vill ha hem ett gäng som ska ha kaffe och sova över i soffa m.m. Så är mitt liv men det är bara att ändra på detta. Sånt är livet

Kommentarer
Postat av: Malin

Stökighet är ju charmen med vårt hus ;) Vi förstår att du är trött efter att jobba, vila på kära mamma <3

2010-05-11 @ 22:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0