En vecka

Ja en vecka går fort på ett vis. Sakta på ett annat för man kanske längtar efter något speciellt på helgen. Denna veckan har det varit mer eller mindre kaos varje dag. Det blir gärna det när chefen är örer i huvudet. Ena stunden ska det sågas och sen blir det den demitionen (ja hur nu det stavas). Ja ja det är bara att ta det som det kommer. Igår ringde sågaren ner till mig i packen och undrade va justeraren va för han hade både ringt och blinkat med lampan i tacket flera gånger men inget svar. Han kunde inte såga vidare för banorna va fulla. Jag gick dit för att kolla DÅ sitter han och sover. Jag fattar mig inte på dessa ungar. Det är ju detta man tjatar om när tjejerna är ute och jobbar att man ger allt för det gör att det är lättare att få vidare arbete. I veckan har det varit veden och trädgården. Idag har det åskat. När vi skulle starta upp sågen efter middagen så gick strömmen till och från 6 gånger. det va bara att starta om alltihop igen och igen. När jag kom hem blev det stor städning med dammning och byta dukar och torka golv. Varit på Gudmundsgården och köpt kött att grilla så nu blir det att starta grillen och grilla och hålla helg. Kanske rent av en liten whisky. fick en inbjudan till 50 års kalas till en av våra chefer Tobbe. Ska bli jätte roligt. Försöker att komma på present. Tänkte på att ge honom ett present kort på segelflyg,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0