ved dax

Ja då va det dax att börja med veden. Jag har varit ute och kapat upp en del. Till helgen kommer klyven hem så då vet man vad man ska göra:))) . Jag tycker i och för sig att det är kul om man inte behövde fixa inom hus oxå. Idag va det ont om folk på jobbet. vi kör ner bräder. 19X100 och 22x100. Inga roliga mått att behöva köra själv och sen plasta men allt går. Vi har en kille prov anställd som reperatör. Han har varit sjuk varann vecka. 22 år och behöver ett jobb. Ja jag säger då det. Jag tjatar på tjejerna om hur viktigt det är att passa tider och gilla läget på jobbet. Sofie praktiserar inne i Halmstad. vet inte vad jag ska säga men tydligen är där en taffsande kock. Inte kul alls för henne. Emma ska börja praktisera på dagiset i Asige nästa vecka. Dom börjar bli stora mina små frö. Vi har oxå haft,har en praktikant på jobbet.Vem vet men han skulle varit där idag. Kom inte men han sa förra veckan att jag får se om jag kommer igen. Beror på om det är roligt. Ja du milde. Vem ska ta hand om oss när vi blir gamla??? Kanske ingen som vill. Tjatig är jag nu och det lär ju inte bli bättre och sen är jag ju totalt förvirrad så det lär väl inte kunna bli värre:))) Tjejerna bara skakar på huvudet och säger men mamma. Ja om en vecka på söndag lyfter planet kl 7.15 från Landvetter med Malin. Resan går till Canada. ( hoppas jag) vet ju aldrig var hon hamnar lilla örepannan. Nu ska jag gå och ta det lugnt. morgon dagen lär säkert bli lika tuff på jobbet som idag. Hej svejs. Trevlig helg. Jag LÄNGTAR dit. Varför????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0