trött

Ja just nu känns det som jag har jobbat för mycket men det är bara att bita ihop. Varit mycket på jobbet och lite folk. Natten till fredag vaknade jag med näsblod ( intressant eller hur) men det är ett starkt tecken på mig att jag är för trött. Svårt att låta bli att fixa när man kommer hem. Igår frågade Jenny om jag kunde köra henne och hennes kompisar till Ge-kås. det är så sällan hon ber om körning så jag fixade det. Vi bor längst bort från allt men trivs med det men det är oftast jag som ställer upp eller rättare sagt alltid att köra för tjejerna och deras kompisar men jag resonererar som så att det är bättre att finnas till nu i olika positiva och negativa grejer. Snart flyger dom och vart vet man ju inte. Nästa söndag flyger Malin till Canada. Suck. Men det är rätt flyg medans vingarna bär. Man märker ju att det man tjatar om och tar konflikter med ger ju resultat. Jag kan nog vara rätt hård på ett sätt men ger kärlek till dom mycket oxå. Dom kommer ofta och pratar om jobbiga grejer som hänt.Saker jag aldrig skulle dela med min mor eller far! Tack för det tjejer. ÄLSKAR ER En kompis till Emma blev "mobbad" och då tog Emma hennes pati mot dom.Starkt gjort och man blir stolt. Hittade lite kläder själv i Ullared. Är så himla skönt att kunna köpa och pröva mindre storlekar nu. Hittade jeans som va så sköna och håller in extra skinnet. Tur man inte har percing i naveln för det hade varit totalt meningslöst:))) Men herre gud man är som man är vid 44 år. 4 graviditeter men det är väl inte värt att skylla på det för då lär ju risken vara ännu mindre att få barnbarn än va det är nu. Nä hä nya tag nu. Ved högen m.m. Underbart väder så denna dagen blir bättre än va den va kl 7.00 som sagt. Kram till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0