sjuk

Då trillade man dit själv. Värk i kroppen,darrig, matt så fårt man ska göra lite. Tur att jag har Malins balklänning jag kan pilla med lite imellan vilan. Jag blir så seg när man bara ligger. Jag gick upp 6 idag för jag hade planer på att jobba men det va bara att inse sin begrännsning.(ja hur nu det stavas) Igår tittade jag på Törnfåglar. Att en "karl" eller vad man nu ska kalla biskopen i klänning. Så kär och sån passion för en kvinna och väljer gud. Ja alla gör vi våra val i livet. Rätta eller fel. Hennes känslor för honom svek aldrig henne trots allt ont han gjorde henne. Ja ja så kan d bli på film.Verkligheten kanske är lik i vissa fall.(vad vet jag??) Imorgon kommer lill tösen hem från konfimations lägret i Sälen. Dom åkte i lördag. Jenny har aldrig åkt skidor så hon va tveksam till att åka och sen gillar hon inte alla stökiga killar. Hon började i barn backen sen gick hon steg för steg till nya svårare backar. Hade någon över huvudtagat fått upp mig i backen hade jag kanat ner på rumpan. Jag har åkt en gång och då ramlade jag över att en gren va ner frusen i snön och skidan lyckades komma under grenen så det slutade med ett knä ur led och det va inte kul det lovar jag er. Ja se denna sport. Får säga som en jobba kompis totalt livsfarligt men kul att titta på.Ja inte fotboll direkt. killar som springer och jagar en boll.Ja du milde Vi hörs nu blir det en fika innan bror min kommer och äter middag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0