canada

Ja då va tösen framme i Canada. Vi körde upp henne i Söndags morse. Hemskt att se när hon försvann bakom väggen. Hon har aldrig flugit och så sticka iväg själv. Hu geda mig. Natten till måndagen va hemsk. hon skulle maila Emma när hon kommit fram. Kl01.00 skulle hon vara framme. Då vaknade jag och tänkte att nu går jag in till Emma så hon får kolla men tro det eller ej jag kunde låta bli men kl 05.30 då gick luften ur så upp med Emma och kolla men inte ett ljud. Vid middag så hade Sofie fixat fram Trews mobil nr. Tack älskade unge för detta. Ronny ringde ner och fick tag på Malin. Hon hade kommit fram lyckligt. Nu kan man andas ut. Sofie har fått en liten hund. NOVA. Jätte gullig blandras valp men ett energi knippe till tusen. jag gick bort mot skogen med henne. Nu är det så att vägen är bar men varför gå där när man kan kämpa uppe på snön vid kanterna. Ja jag skrattade så det va inte klokt. Kan hon hitta en pinne så tar hon och bär och bär. Hon lär behöva rastas den lilla hönan. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0