bröllop

Ja då har det hänt en del sen sist. vi va på Rikards student fest. Trevligt och jätte gott.Känns lite konstigt att inte vara en av " familjen" men så är livet och man hoppas att alla blir lyckliga och får det bra var för sig. Vi gav honom 2 glas igen. Inte så kul kanske men kul att gett Rikard en start med glas med jakt motiv. Idag har det blivit bröllop- Herre gud va dom är kära. Tänk att bara komma in i detta att var på passad le i alla lägen- Jag hade aldrig orkat detta. På jobbet har det varit lite tufft. Jag har en jobba kompis som är speciell och jag har känt att allt han berättar och pratar om mot mig är sex. Jag skiter i hur hans kompisars killar vill se bröst eller hur dom"drar" över sina tjejer. Jag känner mig bara äcklad och sen ska man väl inte behöva gå i tjock ylle tröja för att man känner sig ut tittad av honom.' Jag har ALDRIG känt så för på jobbet fast det bara är killar jag jobbar med. En av jpobba kompisarna sa till honom att snackar du sex med Ann-Louise. Nej nej. Jag sa till honom att skicka upp honom till mig så ska jag prata med honom och man såg att han tog illa vid sig så nu har det varit lungt ett par dagar. Skit jobbigt att känna så för annars känns allt så bra på jobbet. Trivs jätte bra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bröllopet var verkligen fint tycker jag.

2010-06-21 @ 12:48:31
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Rikard

Kanske inte en del av familjen, men ni är fortfarande ett par av mina goaste vänner! Det är inte svårare än så, för bra vänner och omtänksamma det är ni. Jag blev jätteglad för glasen! :-D Tänkte komma upp och terrorisera herrskapet på en fika någon gång i framtiden, när jag har en ny bil, för forden är inte lönt att tänka på å rädda. Tack för omtankarna! // Rikard

2010-07-23 @ 11:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0