TIDEN

Hej på er Tiden bara springer iväg. Malin frågade igår:Mamma bloggar du inte längre?? Sällan nu för tiden. Det är jobb vilket oxå går i en rasande fart. Va blir en vecka av? Just nu vill jag stanna tiden ja eller v.29-32 för då har jag semester ska bli härligt. Och då kommer Trev och sen åker Malin och Trev 10 aug. Fattar nog inte riktigt att detta är vår verklighet eller så förtränger man det hela. Vill verkligen njuta ihop med dom. Vi ska åka till Åland hela gänget: Mamma,pappa,Malin,Trev,Sofie,Johan,Emma,Jenny, Ronny och jag. Hoppas på ett fint väder. Vi ska även åka till Gränna och visa lite av Sverige och ev: Ven. SOFIE har tagit körkort så nu hinner bilen inte att rosta!! Hon kör och hon kör. Ja bara det går bra för jag VET att det går fort fast man säger kör försiktigt men som vanligt lyssnar dom??? NEEEJ Denna veckan har jag hamnat i justeringen på heltid. KUUUUL Får slå in i datan och chansa på att det blir rätt. Herre gud det kan ju bara bli fel och ett utbrott på chefen men det går ju över. Man lär ju sig inte annars. Har även fått äran att köra in tort och knappat in på datan så det är tur det finns semester så man måste göra det själv. Vi får hoppas att det blir skrivit lite mer och snart igen.Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0