SNÖÖÖÖÖÖ

Ja då kom vår älskade snö till oss. Jag gillar det men det är ju många som ska jobba i detta. Jag börjar jobba imorgon och med säkerhet vet man ju att kedjerna är botten frusna. man får slita som ett djur för att få loss allt.
Idag ska ut idag.Jag har varit ute och gett fåglarna mat. Frös ister  när vi slaktade så det va till att hänga upp och sen solrosfrö.Taljbollar.
Vi har en killer katt här.Sitter och lur passar på dom små vännerna och det kan ju göra en tokig.
Tjejerna kör fyrhjuling för fullt.Jenny lyckades göra så Trewor ramlade av och fick ett ordentligt skrap sår på magen.
Sen fick jenny tillbaks med en slagen arm.
Va är det man säger Vissa straffar gud medesamma.
Trew åker hem kl 7.00 imorgon från Landvetter. Ronny kör upp honom för jag måste ju börja jobba.Kan ju inte be om ledigt direkt igen.
Nä nu va fika pausen slut. Dax att dyka på tvätten
Inte utan att man är sugen på att plocka ner julen. va på ge-kås och köpte lite vår grejer.
Nu är det dax för det bruna och oranga igen.Kul för jag gillar d mönstret som va då och färg kombinationen.
Kram på er i snön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0