Män och prata

Hej!

Känner ni igen detta? Fruntimmer pratar så mycket i telefon. Ja ja min gubbe är totalt hopplös att få tag i.
När man ringer är det upptaget:En himla tur att han har hands free annars hade vi nog levt på ruinens kant. Nu drar han ju in pengar till telefon räkningen i alla fall oxå.
Min pappa sa till honom en gång när dom pratade att nu får vi nog lägga på för det brinner snart i telefonen av över belastning.
På mitt jobb kan man ju oxå fundera på vilket kön som pratar mest och vem som jobbar mest!!!
I fredags va det 2 killar på jobbet som stod vid dörren där vi kör ut färdiga paket. Jag sa att inte behöver ni vara 2 för att öppna en dörr som öppnas atumatiskt. Nog för att det va fruset ute men inte så mkt att det behövdes att öppna för hand.
Arne som va en av dom sa : Nu ska jag åka och lämna blod. Ingen fara jag märker ingen skillnad ändå.
Tro nu inte att jag mobbar dom för en sak är säker: Arne ger igen vid rätt läge och det är ofta.
Idag va det en ny stjärna som kom och jobbade för vi kör skift.
Tro inte utan att dom ställer sig på samma ställe och tjötar.
Jag sa till dom att om någon av er babbelbyxor kom och hjälpte mig lite.
Ja herre gud. Jag röstar på att killar pratar mycket mycket mer bara dom får stå still en stund och inte nöta för mkt på skorna.

ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0