Canada

Ja vad gör man.Satt och pratade med Malin vid frukost och vi pratade om flytten till Canada som ska bli av i juli.
Ronny sa att ja om du gör det är alla banden brutna (på skoj). Ingen fara sa Malin ni har 3 andra att ödsla kärlek på. Ja dessa ungar. Kan inte fatta att detta ska bli verklighet. Hon är så kär. Går upp kl 7 för det är då hon kan chatta med Trev sen ska han sova.
Sofie och jag bråkar inte så mycket nu SKÖÖNT!!
Känns som allt mitt tjat har gått in men det har varit tufft.Känner sig som en ragata.
Emma sa till mig att mamma vi måste ju ha regler annars blir vi kriminella. Sant kanske.
Sofie är hos sin Johan. Skönt för det är ju på nära och resan är ju inte så lång.Jag fattar inte hur Malin ska fixa resan till Canada hon som går vilse i lilLA fALKENBERG:)))
Idag städar jag.Riktigt kul. Roligt att (piffa) till det.Piffa som Ronny har så roligt åt.Fint blir det.
En sak till som jag gillar är att mata fåglarna.Ronny sa att det kostar rätt mkt med kattmat och fågelfrö.Jag sa kolla du vad maten till vildsvinen kostar så har jag nog rätt mycket till godo men inte lätt att se när det är sin egen hobby.Nähä då tar vi till damm vippan igen
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0