Vår

Våren Idag fick jag ett ryck och gick ut och torkade av altanen. Hur kan man få vår känslor när det ligger minst en meter snö utan för?? Jag tror det är dessa underbara fåglar som kvittrar och 10 plus grader och lite sol. Idag är annars en rätt seg dag. Vi va på älgfest med Ronnys jakt lag. Drack lite vin men det är inte så vanligt när man har tonåringar. Malin hämtade oss och visst det snurrade till lite men man vet ju att det ska slutas i tid. Malin skulle hämta Emma som va hos kompisar i Falkenberg. hon ville ha mig med och hämta så det blev sent. Vaknar från och till vet inte vad som lockade en att vakna:)) Väl uppe så va jag ute och la rosor på Ronnys pappas grav han skulle fyllt 84 år. Han och jag stog varann väldigt nära.När han blev sjuk va det jag som skulle vara med honom på sjukhuset. Han ville att jag skulle sköta honom hemma. Jag ställde upp. Det jobbigaste va när han skulle ha hjälp att duscha det blev för nära. Man har ju sin gräns för allt. Jag gjorde det och om man får säga så va det bara en gång sen tog livet slut. Vi diskuterade mycket som bara jag och han vet om. Varit lite i tvätten och plockat. Sofie har grejat med disken. Emma tog och hjälpte till med tvätten. Denna helgen slut och en ny arbets vecka. 1 mars i morgon. Ja snart kommer vår känslorna på riktigt:))) Trevlig fortsatt kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0