De värsta

Fy sjutton detta va och är just nu en pers.Idag åkte Malin och Trev till Canada. Jag har väl tänkt realistiskt innan att d blir jätte bra. malin är lycklig,glad m.m och hon har säkert jobbat med detta oxå länge att ta steget ut i världen. Just nu känns det som jag ska slå Ulle nästa gång hon kommer. d är hennes fel att det blev såhär. Ja ja tårarna går väl över och man inser fakta. Bara Malin blir lycklig och får ett liv som hon vill leva det är ju det som är livet att leva lycklig.Jag vet va jag talar om. Igår va Malin och Trev på banken för att kunna föra över Malins pengar till Canada. Då kände jag att nu tar hon steget in i vuxen världen. Älskar dig underbart goa tös. LÄNGTAR tills vi ses igen. Mamma som har svårt just nu att klippa navel strängen men måste väl det för den lär väl inte räcka till canada

Kommentarer
Postat av: Malin

Alskar dig med :)

2010-08-14 @ 19:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0