känsla

Hej Då va det snart dax att jobba igen. Ja det är inte utan att det är skönt att börja igen. Blir rastlös av att vara hemma och sen har vi ju en dotter som är ordentligt sjuk. Tycker så synd om henne. Vi får stå och skrika vid henne för att hon ska höra vad vi säger. Ingen mat lust alls. Inte ens mc donalds och DÅÅÅ är Emma sjuk. Ronny är oxå dålig- Varför alltid när det blir lov?? Idag ska jag träffa min bästa vän. Hon är nere hos sina föräldrar i Slöinge. Alltid lika roligt. Tyvärr blir det ju inte så ofta i och med att hon bor i Göteborg. Malin blir så bortskämd borta i Canada. nu är det bara 6 dagar tills vi ska hämta henne på Landvetter. Vad 2 veckor går fort. Vi ska åka över till Helsingfors på sommaren.Kollar just nu upp resor dit. Hur kommer det sig att man får en känsla i magen när man anar att något har hänt? Att något är annorlunda. man kan inte ta på det och vill inte fråga för det blir kanske bara fel. Får man veta sanningen om man frågar? Tror inte det. tyvärr. Man skulle vara synsk i sånna lägen men vill man veta?? Svårt. nu ska jag göra mig klar för resa till Slöinge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0