Förkylning

Ja då va det min tur. Vaknade 4 i dag på morgonen och örat värkte så jag blir tokig. Fattar inte hur Emma bara orkade att ha det på detta viset så länge. Jag åkte ner till doktorn och fick åter igen höra hur trång mina hörsel gångar är. Hon tryckte i grejer för att kunna se in på trum hinnan men såg bara lite. Gick efter hur jag kände mig så jag fick pecilin,droppar men pencilin och corticon. Åkte hem och la mig. Åter igen så har jag haft en dust men min dotter. jag känner på mig saker som känns konstiga. Även denna gången. Svårt för ungarna att inse men efter ett tag ramlar alla pussel bitar på som jag kännt på mig och anat. Mamma rätt igen. Konstigt!!!!!! Tog fram mitt broderi och sydde på. Inte så vanligt nu för tiden- Kul i allafall Nu är maten serverad sen blir det tv. Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0