flytta hem??

Sitter just nu med Malin och pratar- Kul att hon hälsar på oss lite. Idag va det dax för Jenny att konfirmera sig. Sista gånger för oss att fixa för våra barn. Ibland funderar man på detta med gud. När man tänker på vad gamlamormor berättar kan det vara tänkbart att tro men när man ser dessa präster. Det finns bara en präst som jag gilla är Per Engström. Vet inte varför men han inger ett förtroende på något vis. Trevligt att alla kommer och träffas. jag hade gjort 2 tårtor och 4 smörgåstårtor. Full rulle hela dagen. Blev hel darrig när allt va över vilade en stund på soffan. Igår va jag ledig för att fixa inför denna dag men Malin och jag hamnade i Halmstad och köpte kläder till hennes student. Denna dag behövde vi ihop. Man inser ibland att man skulle behöva mer sådana dagar. Med ett fett konto och en underbardag med en och en tjej i taget. Ja fet plånbok behöver man ju inte med sig men det är ju roligt om det vore så- :)))) Dagen har varit jätte bra. Härligt väder flaggan hissad. Något helt annat nu: Ja det är viktigt att inte göra fel men visst är det skönt att även kunga barnen kan strula till det. Jag älskar verkligen vårt kungahus så det är inte det som gör att jag komenterar. MÅste ju vara hel konstigt att förlova sig och sen gå skilda vägar efter 6 månader. Alla dessa som ska lägga sig i. Detta händer ju även hos vanligt döda. Skillnaden är att det inte står i tidningen men springer fort mun från mun. Huvudsaken man känner sig trygg och nöjd i sin själ. Att leva ett konstlagt liv är inte hälsosamt alls. JAG VET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0