Sista dagen med House

Jag har ju glömt att tala om att jag va och träffade min läkare i måndags. Han tyckte att foten verkade bra så nu skulle bara svullnaden gå ner lite till för det va lite för mycke.Jag frågade om jag skulle komma tillbaks om det inte blev bra.Vet ni va han säger??? NEJ suck vad ska man säga.Sista träffen med min lille House.Tjerna blir nog glada.Jag oxå för nu vill jag att detta ska vara över.I 2år har det håll på.
En mannlig sjukskötiska sa :- Ja du ligger väl med foten högt om dagarna.Jaja mensan sa jag. Fy vad man kan drA EN VIT LÖGN.
Har väl annat att göra än sitta på rumpan.
Med en familj på 4 tonåringar,en go gubbe,6 katter,1 hund så kan man säga att man har fullt upp.
Men det är väl så livet ska vara.Göra det bäästa för det sina.
sen har vi ju 2 drönare som kommer och uppvakta våra döttrar på helgerna. Dom vill ju oxå ha mat.
Tur att dom tar tvätten med sig hem!!! :)))))
Nu är det så att vår katt väntar smått.Vi har sagt att vi kommer att ta bort dom direkt för annars är det katt pensions varning.
det är det redan men jag som ungarna är ju svag för dessa djur.
Sofie kom hem och sa nu har jag kompisar som vill ha.Jag sa det vill jag ha skriftligt på.
 Vet ni vad? Jo jag stod i provrummet idag för att pröva bh.Har ju fått större storlek.Det skulle säkert andra tycka va bra men hur känns det att se denna kropp som oxå har blivit storlekarna större.Inte lika upphetsande så nu är det slut på godis,läsk m.m.
Vi va i Halmstad för tjejerna skulle shoppa lite. Dom äter på mc donalds men jag av stod.DUKTIGT ja jag vet:-))))
Då tar väl vår(lilltös) pomfritsen framför min näsa och säger kää'än så gott det luktar alldeles  nya och varma.
Jädra unge.
När jag kom hem gick jag min 1 timmars runda men får ju så himla ont i mina benhinnor.Vad är det jag alltid sagt motion är livsfarligt. Men jag bet ihop och gick enveten som man är.
Nu ska jag göra ett röj i huset.Märks att hushållerskan varit på fifft idag.
Kramar

Kommentarer
Postat av: karin

Hahahaha, vad härligt och roligt du skriver!

Nää. vem faan har tid sitta på "römpa"! Inte du i allafall!!

Men du som är så snäll, börja nu inte tvätta kavaljerernas kläder också! Man vet nog aldrig med dig! Kram

2009-05-06 @ 00:52:05
URL: http://karinsdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0