Karlar

Hej det va ett tag sen men det har varit fullt upp.
Jag har funderat på dessa karlar.Inte alla men vissa.
Mitt ex va så himla allergisk när vi va tillsammans.Kunde inte köra hö eller vara i ladugård men nu har han tagit
dit en häst hos sina föräldrar. Det är hans nya tjej som har hästar. Ja tänk  vad man kan bli fri från allergiska besvär helt plötsligt.
Ja ja det är deras bekymmer. Jag är lycklig och så himla  nykär i min gamle gubbe.
Är så glad att han ville ha tillbaks mig.
I helgen va mina kusiner och deras små här.Jonas och Sofia fick ju en liten Zara. Hon va en vecka nu när vi träffades.Herre gud va dom är små.
Det blev en del whisky och öl för männen. Jag skulle ut och hämta dotter på natten och Sofia ammar och Jenny väntar en liten.
Vi hade en mycket trevlig kväll.Är så kul att hittat dessa goa tjejer och får lära känna mina kusiner.
Nu ska jag göra pappers arbete som jag tycker är döden döden men det gäller arbets skada så det kan kanske bli några ören.
Kram på er alla i detta underbara sommar väder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0