Att alltid klaga

Ja att det alltid ska finnas folk som aldrig är nöjda men vill ändå inte hålla i något men gärna dra igång sen får andra slutföra det hela och ändå ska man ha åsikter.
Vi ska ju i väg med Emmas klass.Jag har bakat haft klassen plus deras föräldrar hemma hos oss.
Inte tagit betalt för det jag bakade till fikat eller för kaffet.
Men så skulle ett gäng med en mamma i spetsen hålla i fikat på en valborsmässo plats där alla hade hjälpts åt att baka.
Dom pengarna som kom in skulle jag åka och inhandla korv,hamburgare,drick,fika kex,bröd, godis.
Men se då fick jag 500 kr för det räckte till 20 personer.
Ungdommarna kunde dricka saft och vilka ungdommar på 16 år dricker saft????
Blev så trött på "käringen" så jag sa ta du hand om dom pengarna så tar vi ut på vårt konto som ungdommarna sparat på.
Sen säger hon:- ja vi föräldrar kan ju komma och hälsa på.Hade hon åkt till Stockholm om vi åkt dit tro?
Klart hon hade så vi som ska med inte gör av med ungdommarnas pengar.Hon ska få va enda kvitto om det så bara är för en bärkasse.
Föresten det kanske man ska ha med sig en själv när man handlar???
Jag tror att allt blir jätte bra bara "käringen" stannar hemma.
Nu är det mat dax.
Hej svejs

Kommentarer
Postat av: karin

Hahahaha..jaaaaaaaduuu..det är ju som jag alltid säger, det finns folk till allt!!!!

Vilken människa!

Nedrans "otäcking"!! Kram på dig

2009-05-05 @ 01:03:05
URL: http://karinsdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0