Ästad

Hej
Nu har Emmas klass varit i väg på sin skolresa. Jag + 3 mammor till va med.D va fullt upp hela tiden med aktiviteter.
Ska lägga in lite kort sedan.
Man fick lite ler inpackning på ett speciellt sätt.
Luktade dy sen.Lögn i helsike att få bort.
Vi red på en el tjur.Emma blev bäst av tjejerna 50 sekunder och en kille kom på 58 sekunder.
På torsdagen va det dax för fångarna på gården.Vi fick smida en grej som vi kunde skruva upp en skruv med,vägde traktor,kröp i halm laburint,m.m. m.m.
Sist men inte minst skulle vi igenom en ler pöl. det riktigt sög sig fast totalt.
Jag är lite pryd av mig så jag behöll mina mys byxor på mig och det sög ju verkligen tag i en.
Vi hade jätte mysigt.Varför åka flera mil för att ha kul när man kan ha det på närmare håll.
På fredagen åkte vi hem och det va ett trött gäng.Väldigt tyst i bilen.
Ha det så hörs vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0