Utvecklings samtal

Då har man kommit in i detta stim med samtal med tjejerna. Jennys vikarie va ju konstig. Gapade mer än pratade och det va så jag hade lust att fråga henne om det finns något positivt att säga.
Dom ska ju vara pedagogiskt utbildade men den delen hade hon nog missat.
Jennys  fröken är barn ledig och när dom fick denna vikarien så efter några månader slet hon av sin hälsena. Gissa om det va ett gäng elever som blev lyckliga.
Nu när hon kom tillbaks så sa Jenny jag ska krypa bakom hennes stol och klippa av senan igen.
Idag har jag varit med Emma.Hennes lärare är lite halv virrig. Va är det pappret och oj det skulle vi ju gjort och javisst det va ju det. Bla bla bla
Till råga på allt är han vinnögd det är kanske där för det blir virrigt med pappren dom kanske bara snurrar förbi.
Idag har det varit en iskall vind. Va ute och hängde upp lite fjädrar i en buske utanför och lite fjädrar blev så gult och fint.
Nu har övnings körning dragit igång. Både Malin och Sofie så nu blir det att köra köra så dom kommer igång. Vi har övat drag läge och sen har dom kört lite längre sträckor.
Malin har inte velat ta men vi har tjajat och hon blev rätt tvärt i mot. Ligger nog i släckten.
En gång när hätade henne så sa jag vill du köra? -ja.
Tur att jag inte hade kaffe i munen då för då hade jag garanetat satt det i halsen.
Hon ville helst köra med mig men nu har det avanserat till att köra med pappa oxå.
Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Karin

Hahahahaha, vinnögd!! Vi hade också en lärare som var det! Vi tuggade ju tuggumi, som vär strängeligen förbjudet..när han sa till någon, vi visste ju inte vem, eftersom ögonen stod på tvären..-Du går och spottar ut ditt tuggummi i papperskorgen genast!!! Och gissa vad!!? Fyra, fem stycken reste sig och gick,jaaa, vem faaan tittade han på!! Inte visste vi i allafall!! Man tordes inget annat än resa sig! Också dessa förbannade samtal, det är precis som om dom letar problem, vill ha någon syndabock, så är det dom själva som är problemet många gånger...kram sov gott, vi hörs i möra...Det måste vu ju bara, hahahahaha, Gissa varför!!?? Hahahahaha, jajustdet..rätt gissat!!!

2009-03-25 @ 22:49:48
URL: http://karinsdagar,blogspot.com
Postat av: Den äldsta

Man måste ju säga ja för tjatet tar ju aldrig slut.

2009-03-26 @ 15:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0