SPA

Vilken härlig dag. Mamma och jag  har varit på spa. Mamma fick det när hon fyllde 65 år av oss. Hon villa ha sällskap så hon bjöd med mig.
Jag började med infraröd bastu. Mitt huvud stack ut ur en igloo aktig termo koja.
Måste ha sett himla roligt ut.
Jag satt här i 30 min. Blev varm och go i hela kroppen. Den gör att man får ut alla slagg produkter och det är ju inte fel alls.
Tror att jag ska göra detta en gång i veckan. Det kostade 200 kr. Jag varken röker eller snusar så detta kan man väl vara värd.
Sen fick jag regndropps massage. Helt underbart skönt men jag är som en pigg 90 åring när  jag legat på ryggen och under laget är  hårt. Jag får så ont i ljumsken och i svanken.
När mamma sen fick massagen fick jag sitta på ett fårskinn i en bakåt liggande stol.
Och vad gör jag ju somnar. Jag sa sen till inger som höll i det att jag somnade. Ja hon sa det hörde jag.
Snarkar jag???? Nej det måste ju varit någon annan!!!!
Efter bastun fick duscha. Stod i duschen och vattnet va alldeles brunt. Jag bara va är detta? Som tur va tänkte jag det tyst.
Blev ju helt förtvivlad.
Jag hade ju duschat innan jag åkte?!?!
Ja ja tänte jag det är väl alla slaggprodukterna som ska ut då.
När vi sen satt och åt lunch sa Inger. Ja ni får ursäkta men vårt vatten är brunt. Fått något fel på filtrering.
Tack och lov då va jag inte så skitig.
Sen fick vi en lunch med sallad i alla oliga färger ocg form,tomat,purjolök,2 pajer av grönsaker,champinjoner.
När vi ätit detta fick vi kaffe. jag sa till mamma at ja det lär ju inte bli något gott till kaffet men då kom hon med äpple med sirap på som hon värmt i ugnen.
Mycket gott och trevlig dag.
När jag kom hem kom Sofia. Vi åt våfflor och drack kaffe. Sen va det taxi Bjernared som fick rycka ut. Ja här är det inte Resam som måste bokas i för väg för då hade den planeringen spruckit direkt.
Nu ska jag fixa mat.
Trevlig kväll på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vad härligt du verkar ha haft med din mamma! Jag har varit hos Malin i Örebro några dagar..varit ute i deras nya trädgård, räffsat löv, klipp buskar, fikat i solen och bara umgåtts, vi har verkligen dotter-mammakärlek..I helgen är jag ensam med drevern och katten, gubben är på hanhundsutställning, får vi se om nån hussen fastnar för honom att "låna" till sin taxtik, hahahaha, deeet tror jag Laban skulle gilla, blir ju första gången för honom han får prova på hur kärlekslivet kan vara..men det värsta..jag är utan bil.......!!!!!! inte klokt vad man blir bortskämd..//

2009-03-20 @ 18:06:38
URL: http://karinsdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0