Sol och ved

Vilket underbart väder. Idag hängde jag ut första maskinen tvätt för i år. Luktar ju så gott.
Jag har varit ute i ved högen. Ska nog uppfinna något som slipar motorsågen själv. Tar ju så mycket tid att göra. Eket är ju så hårt att såga i och boket.
Pappa kom upp med ett  lass. Han är för rolig han sa: -Ja jag va rädd att du va arbetslös och då va han här med ett stort lass för 2 veckor sen.
Har lämnat in körkorts tillstånd för Malin och Sofie. Malin fyller 18 år nu i april. Fattar inte vad tiden tagit vägen.
Så nu har man inget att säga till om.
Ringde till Gudmundsgården idag. Vi hade pratat med dom innan om sommar jobb till Sofie och Emma men det
hade dom glömt av.
Det va okej att dom kom och jobbade.
På Gudmunds gården gör dom tyska korvar,pate´ m.m.
Det är en tysk familj som flyttat hit och startat
Nä nu ska jag hämta tjejerna lite här och där.
Kramar till er alla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0