Pensionärs varning

Fick nästan lust att kolla på mitt körkort om det verkligen är 1966 jag föddes för just nu känner jag mig som en gammal tjatig kärring men kan inte låta bli att  tänka på detta med att släcka ner.
Dom har ju gjort en svart mjölk förpackning för denna stora dag och hur mycke extra energi gick det åt att få fram en produkt för ett litet litet tag???
Jag insåg rätt snart när jag kom ut i veden att mitt huvud inner håller nog mest trä för vad kommer i ögat jo en trä flisa och hur ont gör det att få en sån i ögat. Efter mycket vrängande och vatten så ÄNTLIGEN kom den ut.
Sist jag hade en fick jag åka in till sjukhuset gick inte att få ut själv och kunde knappt se.
Nu ska jag laga mat till min älskade familj

Kommentarer
Postat av: Karin

Hejsan! Du måste vara rädd om dig har jag ju sagt!!!

Och du, vi hörs på måndagmorgon eller?

Måste få lite klarhet i vad du menar, hahahaha..!! Jaa, du vet nog vad jag menar..// Kram

2009-03-28 @ 22:49:36
URL: http://karinsdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0