mamma till alla

Då har det varit helg och allt vad det inne bär. I fredags va Emma på fest.Kl 01.00 vaknade jag och Emma hade inte ringt hem som hon skulle när dom kom hem från festen. Jag ringde mobilen 2 gånger inget svar.Fick tag i nummret till tjejen hon skulle sova hos och dom hade kommit hem. Hon hade glömt det.
På lördagen va det fest igen. Jag skulle hämta kl 23.00
och tur va väl det för en kompis till Emma hade fått för mycket i sig.
Hennes föräldrar va inte hemma så Emma sa vi kan inte lämna dig själv och det hade jag inte heller gjort.
In med henne. Emma hjälpte henne att klä av sig för natten. Satt hos henne när hon kräkte.
Jag gick in och satte mig på sängen. Hon grät och sa att mamma och pappa får inte veta något.
Jag sa att det är ju bättre att tala om det än dom ska få höra det på omvägar men hon ville absolut inte detta.
Hon sa att hon va så präktig och fel fri i sina föräldras ögon.
Jag sa att alla måste få göra fel och att det är det man lär sig av.
Till slut kom hennes syster och tog över då hade vi suttit hos henne i en timme.
På kvällen va min kusin och hans tjej och son hos oss. Killarna bakade pizza. Blev jätte god.
Vi kollade på melogifestivalen. Ja där är väl inget säga om den men hur kan man sjunga på grekiska när det är en svensk uttagning.
Ja vart är världen på väg.
Kramar från en trött Ann-Louise

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner igen det där! Har också tagit hand om mina ungars kompisar, för dom inte vågade gå hem!! Guuuud va´ vi är lika!! Du är en supermorsa, det tror jag dina ungars kompisar tycker i allafall!! Hör av dig till mig i morgon, eller idag förresten blir det ju, är vaken, har skitont, och är nervös för läkarbesöket idag!! Men jag ska berätta en grej för dig, en hemlis om just "våran grej"! Jaaaa, du fattar! kram tills i idag, eller morgon eller vad det nu blir, är yrslig nu och aptrött..nattnatt!!

2009-03-17 @ 02:38:42
URL: http://karinsdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0