Ledig dag?

Idag tänker jag bara vara. Se om det går. Har ont i min fot och igår kväll kände jag att jag va rätt trött.
Ska uväg med Sofia och fika hos Jenny.Kul att ha fått kontakt med mina kusiners tjejer.
Idag va jag inom Emmas klass.Dom ska ju åka på skolresa och dom gillar väl sin lärare så där. Tycker att han inte har egagerat sig ett dugg för deras resa så dom har inte bjudit honom med sig men jag pratade med dom idag att det måste dom säga till honom oxå.
Jag håller i planeringen av det hela och det verkar bli bra.
Dom ska till en gård som heter Ästad. Där har dom fångarna på gården och lite annat. Dom ska få bada i en ved eldad tunna och grilla korv framför en läger eld.'
Sova över 2 nätter.
För att dryga ut kassan har lovat att göra smörgås tårta som frukost till dom.
Ja iblan överträffar man sig själv i att man engagerar sig. Jag ska även vara med och sova över. Ska bli så kul.
Vågar väl inte deltaga i övningarna för jag har nästan precis blivit av med gipset.
nu ska jag köra iväg.
Kramizar på er alla 

Kommentarer
Postat av: Karin

Gipset! Har jag missat nåt?? Ha en bra dag! Kram på dig!

2009-03-05 @ 15:58:15
URL: http://karinsdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0