Irriterad

God morgon!
Ja det ska det ju vara men jag vaknade irriterad och allt känns skit.
det hela grundar sig på min for. Ont ont ont!!!
Det är väl bra på ett vis för då inser jag ju att en operation är nöd vändig.
Vissa dagar har jag tänkt att det  är nog onödigt att göar men det är det ju inte.
I onsdags kom Sofia Jenny och lilla Linnea. Vi har döpt oss till hemmafruarna. Vi hade det jätte mysigt. är så himla kul
att ha fått kontakt med dom.
Mysiga och enkla tjejer.
På lördag ska dom och deras killar komma hit och vi sa att killarna får laga maten för det kan ju inte vi lyxhustrur göra.
Ska bli jätte kul.
Igår kväll kom det rätt mycke snö här. Ja vår känslorna får ju inte vara för länge men fåglarna kvittrar på ändå. Nä nu ska  taxi
Bjernared rycka ut.Turerna idag blir.Köra Tjerna till skolan,in till Falkenberg, hämta tjejena i skolan, köra dom till Halmstad,hämta Malin i Falkenberg sen köra henne till Rikard i Simlångsdalen, in till Halmstad  och häta igen.
Usch jag blir trytt bara jag ser det!!!
Ha en trevlig dag det ska jag försöka ha.
Kramizzar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackare med din fot då! Men "taxikörningen" gör väl inte saken bättre! Nu får du be gubben massera din fot åt dig, så du får känna dig som en riktig lyxhustru,! Hur många tvättmaskiner och koppar kaffe har du hunnit med idag då, hahahahaha,,Jag har tvättat två maskiner, och är heeeeelt slut!! Nästans döendes!!! Måste nog lägga mig en stund, tills jag ska tvätta igen!!! Kramizz...//

2009-03-13 @ 21:33:42
URL: http://karinsdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0