Gips

Hej på er alla. Nej Karin du har inte missat något. Jag ska ju opereras 2 april igen och då blir jag gipsad efter operationen så det är då jag har gips. Jag kan ännu stuttsa runt. Förra gången jag blev gipsad va det tur att jag sydde på en jul kalender till Malins kille annars hade jag blivit tokig.
Jenny va för himla go. Vi har ju tvättmaskinen i källaren så tjejerna fick ju sköta att ta ner tvätten och starta den och sen hämta upp den igen.
Dagen innan jag skulle bli av med gipset sa jag till Sofie och Jenny att dom skulle lägga i en maskin.
Sofie suckade och då säger väl den lilla: -D e ingen fara för i morgon får mamma av gipset.
Jäddra unge som jag skrattade.
Nu säger dom att denna gången blir det inte så farligt för nu bor ju pappa här.
Nä nu ska jag mjuka upp mitt sår i skure spannen.
Kramizar på er och en trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Karin

Hahaha,,vilka härliga töser du verkar ha! Men dom verkar ha en mysig morsa med! Jag känner på mig att vi är ganska lika! I allafall har vi exakt lika åsikt om en viss grej, eller hur, hahaha!!?? Huuur ska det gå, när inte haspen är på, hahahaha..// Ha en bra helg ni med! Kramizz

2009-03-06 @ 18:39:50
URL: http://karinsdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0