100 år


Ja då har min mormor fyllt 100 år. Tänk vad mycket hon har att berätta och hon gör det oxå.Tyvärr har jag inte själv det minnet att  komma ihåg saker.
Jag hade gjort en blomster båge som hon hade runt sin tallrik.Bakat en födelsedags krans som hon alltid gjorde till oss. I mitten va det alltid blommar.
Skrev även en dikt till henne om hennes liv.
Vi firade hemma hos mina föräldrar. Det blev lax fat med kokt potatis och  sås i mängder för Maggan min moster hade fattat fel och trodde inte att där va sås till.jag hade gjort rom sås så det räckte verkligen till.
Kul att träffa alla kusiner med barn och tjejer.
Nu slutar jag för dom andra gångerna jag skrivit har datan lagt av så jag fortsätter sedan.
Kram så hörs vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0