CANADA

Då va det dax att ladda för canadensare. Man undrar ju hur det ska gå.Jag frågade Malin om dom har snö där borta. Men mamma dom är bäst på ishocky. Ja men vadå dom kan väl träna inne.
Sen är det ju detta med engelska. Jag har gått 9 år i skolan men va hjälper det när spåk inte fastnar???
Pawel på mitt jobb är ju från Polen. Jag kör sten hårt med teckenspråket men som han sa en gång till Kull som är 60 och försökte sig på engelska.Pawel säger: Prat svenska i stället!!!
I morgon ska vi hämta Malins nya kärlek i Göteborg.Trewer heter han och verkar vara en bra kille.

Ja då va julen snart slut.Vi har bara tagit det lugnt men det blir ju en del disk för jag älskar serviser och har ju en jul servis som måste diskas för hand men jag gillar att duka fint.
Vi har ätit gått och suttit ALLA vid matbordet på en gång.
Tomten kom oxå.
Jag tog ett par riktigt gamla trätofflor som va snidade i ett stycke,tomte luva,bomull till skägg.Inte speciellt klokt för munnen blev ju full med bomull när jag skulle dela ut paketen.
Vilken otrolig tur att man har ungar som inte är rädda. Jag åkte ut för att hitta en gran Kände att jag inte hade tid att lägga tid på att leta gran.Snön låg på grenarena och detta gjorde ju inte saken bättre.Jag högg en gran och åkte hem.
Tjejerna såg ut som fågel holkar och sa: SKA VIII HA DEN FUULA GRANEN??? ALDRIG så Emma togen runda till skogen och släpade och drog hem en riktigt fin Kalle Anka gran.
Ja på tal om Anka. Hur blond och från verkligheten kan man komma.Anna Anka.
Hon säger att hon jobbat sig upp i livet och visst det är säkert så men hur kan man då trampa på fattiga och mindre rika som hon gör.Varför glömmer alla som nått högt sin väg dit?
Sen vet jag inte om dom är så lyckliga i sin bubbla.
Jag beundra dom som har jobbat sig upp i livet och ändå kan stå kvar på jorden.
Tjejerna undrade om mina bröder är rika:- ja dom har så dom klarar sig.Då säger någon av töserna att d är dom ju då för vi har ju bara så det går runt:))))))

Kram på er alla mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0