Växthus

Ja då har mina töser påsklov. Sofie hade det förra veckan. Dom kommer ingen vart för jag vill inte köra för mycke bil pga
fotens läkning.
Malin och Sofie övningskör men det blir lite begränsat.
Imorgon är det dax att ta bort stygnen.Gick in och skulle kolla vilka tider man kunde göra detta ja då ska man beställa tid.
Får se om jag inte åker ner helt enkelt och spelar dum att jag inte visste om detta.
Vi hade planer på att åka in och kolla på kläder.Malin och Jenny har inte fått på länge så nu är det dax.Emma ska klippa sig.
Jag får väl sätta mig på en stol medans dom springer runt och kollar.
Foten är svullen och det sticker på utsidan när man känner på den.Känns som om den sover.
Idag va jag på jjobbet.Herre gud va jag längtar efter att få börja jobba så man ser sina positiva chefer. Den ena sa Hej och sen gick han INTE ett ljud om hur det går med mig eller något.Snacka om personal vård.
Ja dom mår säkert väl själva med en sådan positiv inställning.
Dom andra va glada att se mig i allafall.
Påsken har varit härlig.Ronny tog ledigt i 4 dagar. Vi hade främmad på påskafton.Alla tjejerna va hemma.Sofie hade sin Johan hos sig.Emma hade 2 kompisar och Jenny sin Hanna.Dom är som 2 riktiga kompisar. Bråkar och sen super vänner.
Malins Rikard kunde inte komma så hon va hos oss.
Hon fick smaka på alkohol cider.Hon är ju 18 år nu så det tyckte hon va spännande.
Vi åt varmrökt lax och potatis,kall sås och gröna ärter.
Mycket trevligt hade vi.Halv tre somnade vi så dagen efter va seg.
Nu ska vi äta.
Kramar på er

Kommentarer
Postat av: karin

Hahahaha, trevlig chef!! Ska du köpa kläder igen!!??? Äsch, du vet..!! Min dator låste sig, därför ingen kontakt!! Vad härligt ni verkar ha haft i påsk!

Lycka till med fossingen! Kram....vi kan höras på morgonen..//

2009-04-16 @ 00:28:34
URL: http://karinsdagar.blogspot.com
Postat av: Jeennnnnnnnnnny

Hannah stavas med H i slutet inte bara Hanna xD

2009-04-21 @ 20:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0