Underbara barn

Jag måste ju dementera som det så vackert heter. Min tös Sofie sa mamma du kan ju inte skriva så om din läkare!!!!
jag sa att det är väl inte farligt.Han är ju duktig och ser allt med humor och jag litar på honom som ortoped läkare.
Sofie du behöver inte vara orolig.
Nu ska jag fortsätta med mitt städande.Jag la om mitt sår själv idag.Läckte ju igår igen och jag hinner inte åka ner för att lägga om det.
Det såg fint ut.Funderara på om jag inte kan ta stygnen själv oxå.det har jag ju gjort på katterna när dom steliricerats( ja hur nu det stavas)
Det har ju funkat.
Nä nu mot städingen.
Sofie ska ganera smörgåstårtorna.Hon går ju på hotell och resturang och har bra handlag.
(lik sin mamma :) )
Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: karin

Hej! Blev kvällen lyckad!!?? Eller förresten det vet jag att den blev..hoppas att du inte hade hade för ont i foten, eller blödde igenom!

Klart du kan ta stygnen, du klarar väl det mesta!!

Och min läkare är också en mysputte, och ungarna behöver inte vara oroliga här heller!!

En läkare i familjen skulle inte vara bra här!!

Tänk vad han skulle få lyssna och få frågor om alla sjukdomar och krämpor man har, hahahahahaha..//

Näää Ann-louise, vi håller oss till våra gubbar vi har, dom duger såååå bra, visst!!?? Kram till dig, Halta lotta...vi hörs i morgon!

2009-04-08 @ 21:26:42
URL: http://karinsdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0