TT

Ja vad brukar man säga " ta saken i egna händer " och detta är precis vad jag har gjort idag.Hade jag vetat att jag skulle göra det själv hade jag gjort det för 3 veckor sen.
Allt blir ju inte vad man tänker sig.
Vad har jag då gjort.Jo grävt grönsakslandet själv med spade.
Min käre man har haft så mycket att göra idag.Jo han har gjort mycke nytta oxå det ska jag inte säga annat men han skulle köra ner och hämta Sofie hos Johan och inpm mina föräldrar och lämna grejer.Jag sa hämta nu Sofie först
för jag vet ju att det kan ta sin tid att köra inom och mycket riktigt. Han åker vid 15.30 och kl 18.00 kommer han hem igen.
Då va jag heligt förbannad.
Jag grävde landet i ren ilska så nu har det blivit gjort. Hade jag gjort det själv innan så hade nog t.o.m grönsakerna titta upp ur jorden.
Att ta saken i egna händer gav mig en ordentligen  blåsa i handen. Men som sakt det va det värt.
Ja då har jag skrivit av mig lite av det kokande blodet. Men ännu så slår pulsen.
Ska kanske gräva någon annan stanns så blir det helt borta.
Kram på er alla från som en av döttrarna sa BITCH 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mamma då...du vet redan att pappa är en tjatsak och ingen kan ändra på det....Ta det bara lungt...han kommer hjälpa diig till slut xD

Erkänn att det va Emma du menar som Bitch ? ?

kram

2009-04-27 @ 09:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0