sol

Ja då har man haft ett underbart väder. Jag har varit en del i trädgården.Högtrycks tvättat stenar i trädgården så nu har inte miljö mupparna några mossor och lavar och undersöka här.
Idag åkte Ronny.pappa,min farbror Sven på skogs maskin visning.Jag hade väl haft lite andra planer som att fixa grönsaks landet men det får vi ta sen.
Har tänkt en hel del på detta att ha tonåringar i huset. Vi har väl våra diskutioner i bland men aldrig att jag hört jävla käring eller du är ju dum i huvudet.Bitch har man ju hört.
Jag försöker att sätta gränser och ger kärlek så mycket jag kan.Förstår ju oxå att det är ett sätt att fri göra sig och fast man själv har fjärilar i magen när dom är iväg så får man ju hoppas att dom vet vad som är rätt eller fel.
Vi har oxå sagt att dom får ringa när som helst och bättre att säga om det är något än man får höra det bakvägen.
Även om det är kompisar som behöver hjälp.
Att man aldrig ska lämna någon i gänget om dom är iväg.Flera är stakare än en ensam.
Är så himla glad att Malin och Sofie har fått tag i så goa killar.
Känns som dom är del av familjen.
Nu ska jag ut i det lite kalla men fina vädret.
Titta till växthuset och fixa lite.
Kramar så hörs vi

Kommentarer
Postat av: karin

Hej i solen! Mycket kloka ord av en klok mamma../

Huvudsaken är ju kärlek och tillit..//

Kolla gärna in mina bloggar om du har lust, kör med liten "egenreklam"! Nu blir det växthus och utplantering av lite blommor, sen båtfix! Kramizz på dig!!

2009-04-18 @ 12:37:15
URL: http://karinsdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0