Linkande

Ja då va operationen över. Igår va jag inne för det har blött en del men detta va ingen fara med detta.
Träffade min mysiga läkare. Han hade inte tagit bort senan för det hade varit så mycket ärr bildningar sen förra operationen.
Han sydde ju ihop senan då och för att den skulle läka va jag gipsad i 2 veckor då va ju senan still i kanalen som senan ska löpa i och då blev det ärr bildningar i stället men han sa vi ska nog lösa detta innan din pension och skrattade han.
Jag fick pencilin bara för att dom varit inne och lagt om 2 gånger och då är risken att det kan bli inflammation.
Nu har det blött igenom igen men ska kolla om jag inte har grejer hemma som jag kan lägga om själv.
Ett evigt rännande hos doktorn annars.
Nu har Ronny kommit hem så jag ska lägga min fot i högläge en stund.
Imorgon blir det ju full fart igen.Malin vår stora tös fyller 18 år. Helt otroligt vad tiden har sprungit iväg.
Hon ska få start packetet till körskolan av mormor och morfar. 6400 kr går detta på teori kurs och böcker + 10 körlextioner.
Nu ska jag lägga mig och kolla på tv och sy lite på en tavla.
Kramar till er alla från halta Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0